Feb 15, 2007

Maison et Objet Paris 2007 (8)


Standul unui nou brand italian de accesorii premiat deja de catre revista Wallpaper pentru cea mai buna colectie de debut: Industreal.


Standul Normann Copenhagen cu vaza Pot in prim plan, creatie Komplot Design.


O lampa superba cu baza din sticla de Murano, parte din noua colectie Nason Moretti.


Editorul francez de stickere pentru pereti Domestic si-a lansat colectia de vaze numita Surface01. Printre autori nume precum Pierre Marie, Matali Crasset, Ich&Kar, Tado, Jeremyville, Trafik, Kuntzel+Deygas, Antoine+Manuel sau Maison Georgette.





Standul La Corbeille, editorii creatiilor grupului 5.5 designers, printre care si aceste ambalaje de cadou care sunt, de fapt, cadoul in sine: o vaza, o scrumiera sau suport pentru lumanari.



Konstantin Grcic a reusit deja anul acesta sa fie invitat oficial si onorat in cadrul a trei targuri: Maison&Objet Paris, Koln si Stockholm. Un pic de lipsa de imaginatie din partea organizatorilor dar ce conteaza: bravo lui!



3 comments:

Anonymous said...

scuze ca postez aici, dar n-am gasit alta cale mai privata (email) de a te contacta...

voiam sa te intreb daca ai vazut Filter Design Competition - are si proba de design industrial

Anonymous said...

ma rog, linkul era filterdesign.ro am uitat sa il pun ca lumea :)

Mihai Gurei said...

Am vazut, cum sa nu. Ma pregateam chiar sa pun cate ceva pe blog. Am fost cam prins cu Paris-ul. Mai am un post si gata.